مهلت هند برای یکسان سازی درگاه های شارژ اعلام شد (تور دهلی)

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس استاندارد، اداره استانداردهای دولتی هند (BIS) معیارهای کیفی را برای درگاه شارژی مشخص نموده که بخش امور مصرف کنندگان از سازندگان دستگاه ها می خواهد آنها را در محصولات خود قرار دهند.

مهلت هند برای یکسان سازی درگاه های شارژ اعلام شد (تور دهلی)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

روهیت کوما سینگ وزیر امور مصرف نماینده هند در این باره گفت: BIS استاندارد شارژرهای تایپ سی را اعلام نموده و دولت نیز 2 نوع درگاه شارژ برای دستگاه های موبایل و گجت های الکترونیکی پوشیدنی معین نموده است.

دولت هند با در نظر گرفتن محدودیت های زنجیره ذخایر جهانی و دسترسی به محصولات، 2025 را به عنوان مهلتی برای مشاوره با دست اندرکاران این صنعت درباره استانداردها معین نموده است.

سینگ در این باره گفت: اجماع گسترده ای میان صنعت و دولت وجود دارد که استفاده از پورت های شارژ یو اس بی سی را می توان شش ماه پس از ارائه استانداردهای اتحادیه اروپا برای درگاه های شارژ یو اس بی در سال 2024 الزامی کرد زیرا تولیدنمایندگان الکترونیک یک زنجیره تامین یکپارچه جهانی دارند.

پیش از این اداره مرکزی حمایت از مصرف نماینده یک گروه شامل نمایندگان صنعت، موسسات آموزشی و کارشناسان دیگر تشکیل داده بود تا قابلیت اجرایی قانون استفاده از درگاه شارژ یکسان را آنالیز نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2365

به "مهلت هند برای یکسان سازی درگاه های شارژ اعلام شد (تور دهلی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت هند برای یکسان سازی درگاه های شارژ اعلام شد (تور دهلی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید