تور ارزان چین: نخست وزیر ژاپن: خواهان حفظ تعادل در رابطه با چین هستیم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، نخست وزیر ژاپن با تاکید بر لزوم حرکت دنیا به سمت عاری شدن از سلاح هسته ای از تمایل این کشور برای حفظ تعادل در روابط با چین اطلاع داد.

تور ارزان چین: نخست وزیر ژاپن: خواهان حفظ تعادل در رابطه با چین هستیم

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان اچ کی، فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن در مصاحبه ای بر اهمیت طرفداری کشورهای بدون سلاح هسته ای از ایده آل هایشان تاکید نمود اما در عین حال گفت که بدون وادار کردن کشورهای دارای سلاح هسته ای به انجام یک اقدام موثر هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد.

نخست وزیر ژاپن با بیان اینکه آمریکا بزرگترین قدرت هسته ای دنیا است گفت که ژاپن داشتن دنیایی بدون سلاح هسته ای را سرلوحه خود قرار داده است.

پیمان منع سلاح های هسته ای در ماه ژانویه اجرایی شد. اما قدرت های هسته ای، علاوه بر ژاپن و دیگر کشورهای حمایت شده تحت چتر هسته ای آمریکا، آن را امضا نکرده اند .

کیشیدا در مورد روابط ژاپن و چین گفت که توکیو در پی حفظ تعادل در روابط دوجانبه با چین است و این کشور مسائل لازم را به اطلاع پکن خواهد رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2029

به "تور ارزان چین: نخست وزیر ژاپن: خواهان حفظ تعادل در رابطه با چین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: نخست وزیر ژاپن: خواهان حفظ تعادل در رابطه با چین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید