کرونا در اروپا، نظارت پلیس آلمان بر محدودیت ها، احتمال گرسنگی میلیون ها انگلیسی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، در سایه شیوع کرونا در اروپا که منجر به نظارت 500 نیروی پلیس آلمان به قواعد ضد کرونایی در پایتخت این کشور شده است، نتایج یک آنالیز از احتمال گرسنگی میلیون ها انگلیسی پیامد شیوع کرونا در این کشور خبر می دهد.

کرونا در اروپا، نظارت پلیس آلمان بر محدودیت ها، احتمال گرسنگی میلیون ها انگلیسی

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کرونا همچنان در اتحادیه اروپا جولان داده و چالش ها و محدودیت های بیشتری را برای این اتحادیه ایجاد می نماید.

صف های طولانی مقابل فروشگاه های مواد غذایی ترکیه بعد از اعلام قرنطینه

جدیدترین اخبار کرونایی در اتحادیه اروپا حاکی از آن است که تنها چند دقیقه بعد از اعلام قرنطینه در بعضی شهرهای ترکیه برای مقابله با شیوع کرونا در برابر فروشگاه های مواد غذایی این کشور صف های طولانی ایجاد شد. بسیاری از شهروندان در این صف ها فاصله تعیین شده برای جلوگیری از شیوع کرونا را هم رعایت نمی کردند.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده قوانین قرنطینه در 31 شهر ترکیه برای مدت 3 روز حاکم خواهد بود.

وزیر بهداشت آلمان هم با توجه به شیوع کرونا حمایت های اقتصادی برای بخش های گسترده ای از سیستم بهداشت و درمان آلمان را مد نظر قرار داده است. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده با توجه به کاهش تعداد بیماران در بعضی بخش ها حالا بخش های درمان در زمینه های دندانپزشکی و مراکز توان بخشی هم حمایت اقتصادی می شوند.

درخواست آلمان برای تشکیل ستاد دنیای مقابله با بحران کرونا به ریاست دبیر کل سازمان ملل

وزیر توسعه آلمان هم درباره وقوع هرج و مرج و درگیری های داخلی در کشورهای در حال توسعه گرفتار بحران کرونا هشدار داده است. وی خواهان یاری برای تقویت ساختارهای بهداشت و درمان در این کشورها شد. وزیر بهداشت آلمان خواهان تشکیل یک ستاد بحران دنیای به ریاست دبیر کل سازمان ملل شد.

رضایت آلمانی ها از مدیریت بحران دولت

نتایج یک نظرسنجی هم نشان می دهد که حدود دو سوم شهروندان آلمانی از مدیریت بحران دولت آلمان در دوران شیوع کرونا راضی هستند و این میزان رضایتمندی هم همچنان در حال افزایش است.

یان کلود یونکر، رئیس کمیسیون سابق اتحادیه اروپا هم به دلیل اعمال محدودیت های مرزی برای مقابله با کرونا از طرف آلمان از جمله در مرز با لوکزامبورگ به برلین انتقاد وارد نموده است.

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های دنیا هم کادر درمانی که در مبارزه با شیوع کرونا جان خود را از دست می دهند را با سربازانی که در جبهه جهاد قربانی می شوند مقایسه نموده است.

ایالت زاکسن آلمان برای نقض کنندگان قوانین ضد کرونایی مجازات سخت را مد نظر قرار می دهد. این ایالت می خواهد این افراد را در کلینیک های روانپزشکی و تحت نظارت پلیس محصور کند.

آلمان: تا اواخر تابستان داروی کرونا فراوری خواهد شد

رئیس موسسه فدرال داروها و فراوریات پزشکی در آلمان BfArM)) هم این ارزیابی کارشناسان که در امسال میلادی مجوز داروی ضد کرونا وجود خواهد داشت را تایید نموده است.

وی در این باره گفته است، به نظر من اولین نتایج قابل اعتماد برای آنالیز های فعلی تا اواخر تابستان امسال به دست خواهد آمد.

فرانک والتر اشتاین مایر، رئیس جمهور آلمان هم امروز بعد از ظهر یک سخنرانی کرونایی تلویزیونی خواهد داشت.

تمدید محدودیت های ضد کرونایی در بلغارستان

بلغارستان هم برای مبارزه با شیوع کرونا محدودیت های اعمال شده در این کشور را تمدید می نماید. وزیر بهداشت بلغارستان از تمدید این محدودیتها در این کشور تا 13 ماه می (24 اردیبهشت) خبر داده است. بر اساس اطلاعات رسمی تا روز آدینه در کشور بلغارستان 635 نفر به کرونا مبتلا شده و 25 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند. این آمارها برای یک کشور با جمعیت حدود 7 میلیون نفر و در یکی از فقیرترین کشورهای اروپایی آمار بالایی است.

یک کودک 10 ساله با بیماری های زمینه ای هم در فرانسه در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

احتمال گرسنگی میلیون ها انگلیسی به دلیل شیوع کرونا

نتایج یک آنالیز هم نشان می دهد که عواقب بحران کرونا در انگلیس می تواند به گرسنگی میلیون ها انگلیسی منجر گردد. این نتیجه آنالیز موسسه نظرسنجی یوگو و یک بنیاد غیرانتفاعی بهداشت و درمان و غذا در این کشور است.

پیتر آلتمایر، وزیر اقتصاد آلمان هم درباره اقدامات عجولانه در لغو محدودیت های ضد کرونایی هشدار داده است.

سایه شوم بحران کرونا بر ریاست دوره ای آلمان بر اتحادیه اروپا

آلمان در حالی که برنامه های خود برای ریاست دوره ای بر اتحادیه اروپا را در دوره دوم امسال میلادی آماده نموده بود، حالا باید با توجه به بحران کرونا این برنامه ها را مجددا تنظیم و اولویت بندی کند.

کرونا در اروپا همچنان قربانی می گیرد

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در اسپانیا به عنوان کانون شیوع کرونا در قاره سبز 161852 نفر به کرونا مبتلا شده و 16353 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان وخود را از دست داده اند.

ایتالیا هم به شدت تحت تاثیر این بحران قرار گرفته و تا به حال 147977 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 18849 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را ا دست داده اند.

در فرانسه هم شمار مبتلایان به کرونا همچنان افزایش می یابد و تا به حال 124869 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 13197 نفر هم در اثر این بیماری فوت شده اند.

در آلمان هم شمار مبتلایان به کرونا به 122171 نفر افزایش یافته و 2736 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در انگلیس هم تا به حال 73758 نفر به این بیماری مبتلا شده و 8958 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

پلیس برلین با حدود 500 نیرو پایبندی به قواعد کرونایی را در پایتخت برلین کنترل می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1086

به "کرونا در اروپا، نظارت پلیس آلمان بر محدودیت ها، احتمال گرسنگی میلیون ها انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، نظارت پلیس آلمان بر محدودیت ها، احتمال گرسنگی میلیون ها انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید